MON KOOLOOR
“Οι άνθρωποι δίνουν αξία στο χώρο”
MON KOOLOOR
30 νέα καταστήματα σε 18 μήνες
ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ
+30 2106756200
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ FRANCHISE
Πληροφορίες Δικτύου
Αριθμός Καταστημάτων: [30]
[1 + 1 εκπαιδευτικό κέντρο]
Καταστήματα Franchise: [29]
Έναρξη Δραστηριότητας: 2014
Έναρξη Franchising: 07/2019
Eμπειρία franchisee:
Δεν κρίνεται απαραίτητη
Αυτοαπασχόληση franchisee:
Δεν κρίνεται απαραίτητη
Οικονομικά Στοιχεία
Μέσο Μέγεθος Καταστήματος: από 40 τ.μ.
Μέσο Ύψος Επένδυσης: €60.000
Entry Fee: €15.000
Royalties: 600€
Διαφημιστική Συμμετοχή: Δεν υπάρχει
Στοιχεία Επικοινωνίας
Tηλ: 210 6756200
Fax: 210 6752864
E-mail: frsupport@tfc.gr
ΘΕΛΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ MON KOOLOOR
MON KOOLOOR
Η ανερχόμενη δύναμη στον χώρο του franchising!
Με εμπειρία 3 γενεών, η ομάδα της Mon Kooloor δημιουργεί μια νέα κατηγορία στη μικρή εστίαση, συνδυάζοντας 3 καταστήματα σε 1 και, πιο συγκεκριμένα, 3 διατροφικά concept σε 1 (κουλούρι, καφές, juice bar).
Η πιο εντυπωσιακή ποικιλία κουλουριών παρασκευάζεται στα ανοιχτά εργαστήρια των καταστημάτων, από μοναδικές συνταγές που περνάνε από γενιά σε γενιά, εδώ και μισό αιώνα. Ικανοποιώντας κάθε γευστική ανάγκη, προσφέρει λύσεις όλες τις ώρες της ημέρας χάρη στην ποιότητα, τη φιλική τιμή και τον healthy χαρακτήρα του.
Ο ανώτερης ποιότητας καφές από εξαιρετικές ποικιλίες παρασκευάζεται αυστηρά από εξειδικευμένους baristi, σε μηχανήματα τελευταίας τεχνολογίας. Είναι το τέλειο συνοδευτικό για όποιο κουλούρι επιλέξουμε μέσα από τις λαχταριστές ποικιλίες, αλμυρές και γλυκιές, που φουρνίζονται καθημερινά στα καταστήματα Mon Kooloor. Η υπέρτατη απόλαυση για τον σύγχρονο άνθρωπο της πόλης!
Η πρόταση franchise της Mon Kooloor, με χαμηλό κόστος, δοκιμασμένο μοντέλο λειτουργίας μέσα από τα καταστήματα του δικτύου αξιοποιεί την πολύχρονη εμπειρία στον χώρο. Η πιο ολοκληρωμένη πρόταση της αγοράς, βασισμένη στους 2 πιο ισχυρούς πυλώνες κερδοφορίας: το ποιοτικό, υγιεινό και οικονομικό σνακ και τον εξαιρετικό καφέ.
Κουλούρι με παράδοση τριών γενεών
Για το Mon Kooloor το ζυμάρι είναι οικογενειακή υπόθεση. Είναι η βάση μιας οικογενειακής επιχείρησης που από τη δεκαετία του ’70 μέχρι και σήμερα δε σταματά να δημιουργεί ζυμωτές απολαύσεις με αγάπη και μεράκι.
Το 2021 η εταιρεία προχώρησε σε ένα ριζικό rebranding, το οποίο επεκτάθηκε σε όλα τα υποκαταστήματα, λαμβάνοντας υπόψη τις αλλαγές στις προτιμήσεις του καταναλωτικού κοινού στην μετά-Covid εποχή.
Τον Νοέμβριο του 2022 πλέον υπό τη διεύθυνση του Ομίλου Μούχαλη, το Mon Kooloor εξακολουθεί να ξεχωρίζει στην κατηγορία του, πάντα βασιζόμενο στις αξίες που το καθιέρωσαν τόσο αγαπητό στο κοινό.
Mε βαθιά γνώση του προϊόντος και αφοσίωση στην τέχνη του ζυμώματος, δημιουργούν το απόλυτο ποιοτικό και value for money street food της πόλης, όπως δεν το έχετε ξαναφάει.
Σχεδόν μισός αιώνας εμπειρίας στο ζυμάρι. Μια τέχνη που περνάει από γενιά σε γενιά. Δύο νέοι άνθρωποι που αγαπούν να λένε «καλημέρα» με τον πιο ζεστό τρόπο. Η 3η γενιά αρτοποιών εξαπλώνει τη ζεστασιά του πιο αγαπημένου σνακ μέσα από την πιο αυθεντική και διαχρονική μορφή του. Το Mon Kooloor.
Το σύμπαν του Mon Kooloor
Η αγάπη για την αρτοποίηση και η ανάγκη για κάτι διαφορετικό οδήγησαν τους ιδρυτές στη δημιουργία ενός concept που έχει τις ρίζες του στις μνήμες όλων των Ελλήνων. Τόσο απλό και όμως τόσο ξεχωριστό, το Mon Kooloor αποτελεί την πρώτη ολοκληρωμένη πρόταση που παρουσίασε η αγορά σνακ όλες τις ώρες της ημέρας, γεννημένη από το παρελθόν και προσαρμοσμένη στο παρόν.
Τι είναι λοιπόν το Mon Kooloor;
Είναι…
το ξεχωριστό προϊόν: με τις καλύτερες πρώτες ύλες και με μοναδικές συνταγές που περνάνε από γενιά σε γενιά και ο Στάθης και ο Θοδωρής πλάθουν με τέχνη τις πιο υγιεινές, γευστικές και οικονομικές λύσεις για τον σύγχρονο καταναλωτή κάθε ηλικίας. Κλασικά αφράτα κουλούρια Θεσσαλονίκης, κουλούρια γεμιστά γλυκά και αλμυρά με τη μεγαλύτερη ποικιλία υλικών, τραγανά κριτσίνια και μπάρες δίνουν την απάντηση τόσο για ένα χορταστικό πρωινό όσο και για ένα νόστιμο κολατσιό που χαρίζει ενέργεια και γεύση.
Είναι…
η χειροποίητη διαδικασία παραγωγής: περνώντας έξω από το Mon Kooloor της γειτονιάς σου, δεν γίνεται να μην σταματήσεις. Σαν μικρά παιδιά, άνθρωποι κάθε ηλικίας κοντοστέκονται για να χαζέψουν το ανοιχτό εργαστήριο.
Εκεί όπου πλάθονται καθημερινά τα πιο νόστιμα και ποιοτικά κουλούρια της πόλης. Ζεστά, φρέσκα και μοσχομυριστά γεμίζουν τις βιτρίνες του Mon Kooloor και «προκαλούν» τους περαστικούς να τα γευτούν.
Είναι…
η εμπειρία: Βιτρίνες γεμάτες κουλούρια κάθε λογής, διακόσμηση με βάση το ξύλο που υπογραμμίζει την παράδοση και την αυθεντικότητα και χαμογελαστό προσωπικό που ξέρει τον κάθε πελάτη με το όνομά του.
Δίνοντας αξία στην επικοινωνία με τον καταναλωτή, το Mon Kooloor λέει την πιο ζεστή καλημέρα και δημιουργεί ένα κλίμα εμπιστοσύνης και αγάπης που χαρίζει άλλο νόημα στις μικρές καθημερινές απολαύσεις. Αυτό είναι το Mon Kooloor!
Είναι…
η πείρα: οι ιδρυτές του Mon Kooloor, με βαθιά γνώση της αρτοποιίας, έχουν δημιουργήσει τις κατάλληλες υποδομές για ένα franchise concept διαχρονικό και ελκυστικό.
Στα 6 καταστήματα της αλυσίδας έχουν δοκιμαστεί και τεσταριστεί όλες οι απαραίτητες διαδικασίες για την εύρυθμη λειτουργία και κερδοφορία των καταστημάτων. Δουλεύοντας καθημερινά οι ίδιοι στα καταστήματα του δικτύου, έχουν αναπτύξει όλη την τεχνογνωσία, τις οργανωτικές και επιχειρηματικές δεξιότητες και την πείρα που απαιτείται για μια επιτυχημένη επιχείρηση.
Ολοκληρωμένο concept με αποδείξεις
Δεν είναι μόδα. Είναι παράδοση. Ενώ πολλοί επιχειρηματίες αναζητούν πυρετωδώς μια ιδέα καινούρια και εναλλακτική, οι ιδρυτές του Mon Kooloor επενδύουν στην παράδοση και γύρω από αυτή χτίζουν ένα concept αληθινά ξεχωριστό και ολοκληρωμένο που χαρίζει σε αυτούς και τους συνεργάτες τους ισχυρά, αναγνωρίσιμα και διατηρήσιμα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα. Ποια είναι αυτά;
Συγκροτημένη στρατηγική: το όραμα της Mon Kooloor είναι ξεκάθαρο, με σαφείς στόχους. Παράλληλα, η εταιρεία έχει προσδιορίσει το target group στο οποίο απευθύνεται, σχεδιάζοντας τη στρατηγική της με τέτοιο τρόπο ώστε να επιτύχει την πλέον αποτελεσματική προσέγγιση. Έτσι, χτίζει μια ισχυρή πελατειακή βάση και επικοινωνεί ξεκάθαρα μηνύματα στο κοινό της, ενισχύοντας την ιδέα και τις αξίες που πρεσβεύει το brand.
Εξέλιξη: το Mon Kooloor, με πάθος και μεράκι για το ζυμάρι, δεν μένει ποτέ στάσιμο. Εξελίσσεται και αναπτύσσεται, βοηθώντας το brand να παραμένει πρώτο στις προτιμήσεις του κοινού, χάρη στις γευστικές λύσεις που παρουσιάζει και το product mix που εμπλουτίζεται ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Χάρη στο πλεονέκτημα αυτό η εταιρεία μπορεί να επαναπροσδιορίζει το concept και κρατάει το brand μπροστά από τον ανταγωνισμό.
Συνεπές σύστημα αξιών: επιτυχημένο σύστημα στον χώρο της εστίασης θεωρείται αυτό που περιλαμβάνει ισχυρή εταιρική κουλτούρα και αξίες. Αυτά τα στοιχεία είναι που υποστηρίζουν διαχρονικά το όραμα και τους στρατηγικούς στόχους της Mon Kulur, όσο η αγορά εξελίσσεται και το concept ωριμάζει.
Επικοινωνία και δέσμευση: το Mon Kooloor προβάλει την αγάπη του για το κουλούρι στην ιδιαίτερη επικοινωνία που έχει χτίσει με τους καταναλωτές. Σκοπός του να καλημερίζει τον κάθε επισκέπτη με το όνομά του και με τη φιλική εξυπηρέτησή του να γεννάει χαμόγελα. Πέρα από τα λειτουργικά οφέλη που χτίζει με το προϊόν της στον πελάτη, η εταιρεία δημιουργεί και συναισθηματικά, ενισχύοντας τη δέσμευση και τις επαναλαμβανόμενες επισκέψεις.
Κάλυψη μιας πραγματικά ανεκπλήρωτης ανάγκης: Η Mon Kooloor δεν χρειάστηκε να ψάξει πολύ για να εντοπίσει αυτό που πραγματικά έχει ανάγκη η αγορά για νόστιμο, εύκολο και ποιοτικό σνακ στην πιο value for money μορφή του. Αξιοποίησε τη γνώση και την εμπειρία που έχουν χτίσει εδώ και 3 γενιές συνδυάζοντας το δημοφιλές κουλούρι με τον «αναγκαίο» σε όλους καφέ. Αποτέλεσμα το πιο απολαυστικό και value for money combo που ανταποκρίνεται στις ανάγκες του σύγχρονου ανθρώπου της πόλης. Γρήγορα, ποιοτικά και οικονομικά έχει στα χέρια του το απόλυτο πρωινό, το ιδανικό κολατσιό, το τέλειο σνακ πριν ή μετά το γυμναστήριο, μια ισχυρή to-go επιλογή που ικανοποιεί σε κάθε μορφή της.
MON KOOLOOR NEWS
ΘΕΛΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ MON KOOLOOR