fbpx

Η Μon Kulur, η 1η αλυσίδα κουλουριών στην Ελλάδα «κουβαλάει» εμπειρία 3 γενιών στην αρτοποιία εδώ και μισό αιώνα.  Η Mon Kulur συνδύασε εξαρχής το κατεξοχήν ελληνικό παραδοσιακό σνακ, το κουλούρι, με καφέ εξαιρετικής ποιότητας. Η Mon Kulur ιδανική για franchising δημιουργεί μια νέα κατηγορία καταστημάτων που προσφέρουν λύσεις σε πολλαπλά κοινά, για όλες τις ώρες της μέρας.

Μεγαλωμένοι μέσα στους φούρνους του πατέρα τους οι ιδρυτές του δικτύου αγάπησαν το ζυμάρι και δημιούργησαν τον ιδανικό προορισμό για πρωινό, σνακ και κολατσιό με βάση την παράδοση και τη διαχρονικότητα. Ο σχεδιασμός του Mon Kulur ήρθε ως εξέλιξη της ενασχόλησης με την αρτοποιία ενισχύοντας τις παραδοσιακές γεύσεις και δημιουργώντας νέες πρωτότυπες που γρήγορα απόκτησαν πιστούς ΄φιλους. Η 1η αλυσίδα που δομήθηκε εξαρχής με καφέ και κουλούρι ήρθε για να καλύψει λύσεις σε όλη τη διάρκεια της ημέρας. Η ανάπτυξη ήρθε σαν φυσικό επακόλουθο με καταστήματα σε γειτονιές της Αθήνας δημιουργώντας την πλέον ολοκληρωμένη πρόταση στον χώρο κουλούρ – καφέ σε εξαιρετική ποιότητα και τιμή με μοναδικές συνταγές.

Franchise με την Νο1 αλυσίδα κουλουριών στην αγορά

Franchise με την Νο1 αλυσίδα κουλουριών στην αγορά

Τι είναι αυτό που κάνει την πρόταση Mon Kulur την πιο δυναμική του χώρου και γιατί είναι ιδανική για franchising;

Γιατί είναι η μοναδική αλυσίδα κουλουριών που επέλεξε να λειτουργήσει πιλοτικά 5 καταστήματα προτού προχωρήσει στην ανάπτυξη μέσω franchising.

Η πιλοτική λειτουργία των καταστημάτων ενός δικτύου είναι μια απαραίτητη φάση από την οποία πρέπει να περάσει ένα σύστημα, μια πρακτική που δυστυχώς δεν ακολουθείται από την πλειοψηφία των αλυσίδων. Ένα πιλοτικό κατάστημα αποτελεί μια ακριβή προσομοίωση ενός καταστήματος franchise. Στη φάση αυτή, το σύστημα περνάει όλες τις «παιδικές αρρώστιες» – οι οποίες δύσκολα αποφεύγονται, έτσι ώστε με την ενηλικίωσή (έναρξη franchise) να έχουν δημιουργηθεί τα κατάλληλα «αντισώματα» για την αντιμετώπιση ενδεχόμενων δυσκολιών που ίσως αντιμετωπίσουν και οι franchisees.

H Mon Kulur αποτελεί ένα τεσταρισμένο concept που έχει δοκιμαστεί σε 5 διαφορετικά σημεία της Αθήνας, για σημαντικό χρονικό διάστημα και υπό διαφορετικές συνθήκες. Με αυτόν τον τρόπο έχει επιτύχει την ανάπτυξη ολοκληρωμένων εγχειριδίων λειτουργίας, βασισμένη σε πραγματικά στοιχεία και όχι στη θεωρία.

Με τη λειτουργία πιλοτικών καταστημάτων η Mon Kulur έχει επίσης την ευκαιρία να δοκιμάσει διαφορετικά προϊόντα και νέες ιδέες σε ένα ασφαλές περιβάλλον. Αυτό αποτελεί μια εξαιρετική μορφή έρευνας αγοράς για την ανάπτυξη του brand και ενός συμπαγούς franchise. Βοηθάει το δίκτυο να  είναι πάντα ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό και να έχει άμεση επαφή με τον τελικό καταναλωτή, ώστε να γνωρίζει τι αλλαγές θα πρέπει να εισάγει και πότε.

Τέλος, χάρη στα 5 εταιρικά καταστήματα της η Mon Kulur εξασφαλίζει δύο ακόμη ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα. Δοκιμασμένες διαδικασίες logistics που εξασφαλίζουν το σωστό προϊόν, στον σωστό χρόνο, στις σωστές συνθήκες με χαμηλό κόστος και δοκιμασμένες, αποδοτικές στρατηγικές  marketing που διευρύνουν την πελατειακή βάση των καταστημάτων, ενισχύουν το brand και αυξάνουν την κερδοφορία.

 

Επικοινωνήστε μαζί μας